ONZE VERTROUWDE PARTNERS

Studio Sterk Merk werkt samen met ijzersterke partners, zodat alle uitingen die bij de gekozen strategie horen worden gemaakt door specialisten. Maak hier kennis met een aantal van hen!

Erik van Oijen - partner Studio Sterk Merk

ERIK VAN OIJEN

Erik heeft Engels taal- en letterkunde gestudeerd, en is behalve vormgever ook singer-songwriter en projectleider. Hij wordt gedreven door een onstuitbare creatieve wilsdrang, onderzoekt vrijelijk en onvermoeibaar alle mogelijkheden.

Als schrijver en muzikant houdt hij van ritme en metrum, en dat zijn elementen die ook terugkomen in zijn grafische vormgeving. Als projectenman is hij erop gespitst klussen goed voor te bereiden en te plannen en er voor te zorgen dat op tijd het juiste resultaat wordt afgeleverd.

FAMKE DERKSEN

Famke is een strategische en creatieve communicatieadviseur met een no-nonsense aanpak. Zij komt snel tot de kern en schuwt het niet om kritische vragen te stellen. Zij is niet bang om de handen uit de mouwen te steken; het opstellen van een communicatieplan vindt ze net zo interessant als het schrijven van teksten, het aansturen van bureaus of de organisatie van een evenement. Ze heeft daarnaast een flinke dosis creativiteit in huis, dus behalve over het wat, kan ze ook uitstekend over het hoe meedenken.

PETER VAN LENT

Peter van Lent is eigenaar van Beeldgeschiedenis en compagnon bij Eendracht Films. Wij werken met hem samen in gevallen waarin we gebruik maken van het medium film om de boodschap van uw instelling of bedrijf naar uw klanten, personeel en leveranciers te communiceren.

De samenwerking maakt het mogelijk om uiteenlopende deelproducten te maken. Zo kan het materiaal voor een film worden aangepast en hergebruikt voor andere (marketing)doeleinden, zoals audiovisuele producties voor website, beurzen of business to business-communicatie.

Marc Kolle - partner Studio Sterk Merk

MARC KOLLE

Marc maakt illustraties en infographics. Zijn stijl van illustreren is toegankelijk, fris en lichtvoetig. Hij zet complexe onderwerpen om in compacte, heldere illustraties.

Bij infographics maakt hij de cijfers, uitleg en boodschap visueel zo toegankelijk mogelijk. Figuratief beeld heeft hierbij een ondersteunende functie.

Marc heeft veel werk gemaakt voor kranten, tijdschriften, zakelijke klanten en overheidsinstanties.